دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC
خانه ی ریاضی و فیزیک

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista
Processor: High-range Intel Core i3 / AMD A6 CPU or equivalent.
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Mid-range NVIDIA GeForce 200 / AMD Radeon HD 5000. Integrated Intel HD Graphics should work but is not supported; problems are generally solved with a driver update.
Hard Drive: 5 GB available space

 

 

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows 7
Processor: High-range Intel Core i5 / AMD FX CPU or equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: High-range NVIDIA GeForce 400 / AMD Radeon HD 6000. Integrated Intel HD Graphics should work but is not supported; problems are generally solved with a driver update.
Hard Drive: 5 GB available space

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Amnesia a machine for pig screenshots 01 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 02 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

Amnesia a machine for pig screenshots 03 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 04 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

Amnesia a machine for pig screenshots 05 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC Amnesia a machine for pig screenshots 06 small دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

 

 

source دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

caution دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

download دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

 

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 311501
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT